osteguna, apirila 03, 2014

"Hazteraen abantailak" - GUSTOKO PASARTEAK

Irakurri berri duzuen bakarrizketan, deigarri edo azpimarragarri egin zaizuen pasarte edo zatia, zuen erara azaltzea eta aukera hori egiteko zer arrazoi izan diren emateko eskatzen zaizue. Nola? Mezu honen iruzkina eginez. Iruzkinean aukeratu duzuen zatia zein izan den azaldu eta, haren oinean, hura aukeratzeko zer arrazoi izan dituzuen esan. Esate baterako: Ipuinean gehiena gustatu zaidan zatia mutilei buruz hitz egiten duena da. Asko gustatu zaizkit esaten dituen gauzak, baita esateko moduak ere: “Mutilak beste planeta bateko izakiak dira”, “Mutil atsegin eta lirainek ez dute begirik, haientzat ez zara existitzen”. Zati hori azpimarratzen dut, gure artean askotan hitz egin dugulako horretaz. DBH 1 eta 2an sekulako mutil katxarroak daude, baina guri ez digute kasu zipitzik egiten. Alaitzek dioen bezala, gu haientzat ez gara azorri bat baino gehiago.

18 iruzkin:

  1. Egileak iruzkina kendu du.

    ErantzunEzabatu
  2. Niri gehien gustatu zaidana hasieran agertzen zena izan da "handitzen garen neurrian gauzak erabat nahasten zaizkigu."Guztiz arrasoi guztia du esaldi hori.
    Niri 89. orrialdea izan dut eta orrialde horretatik gehien gustatu zaidana lehenego paragrafoa izan da berarekin komunikatzen naizelako, horrela esaten du"Orain dela bi urtenire bizitza osoa kontatzeko inolako eragozpenik ez nukeen izango: ez neukan ezer gordetzeko."

    ErantzunEzabatu
  3. Egileak iruzkina kendu du.

    ErantzunEzabatu
  4. Niri gehien gustatu jaten zatia hau da: "mutilen artean badira guapoak, atseginak, aurpegi ederrekoak, lirainak, lerdenak eta baita ipurdi politekoak ere. Niri hau gustatu zaita barregarria iruditzen jatelako.

    ErantzunEzabatu
  5. Gehien gustatu zaidan zatia hau da:

    Emakumetzearekin indar berriak etortzen omen dira. Sentimendu berriak. Desio berriak.

    Kaka zahar berriak!!!

    Hau izan da zati barregarriena niretzat

    ErantzunEzabatu
  6. Nire gehien gustatu zatia hau izan da:"Berdin dio, nik ez baitiot kasurik agiten foulardetik gorakoari, hondik beherakoari baizik" etan nire ustes barregarria izan den zatia hau da:"Begiak ikaragarri hazten zaizkie eta beti zure hazi berriei begira daudela dirudi"

    ErantzunEzabatu
  7. niri gehien gustatu zaidana da taldean egin dugun lana, elkarrisketa handia egin dugu eta asko dibertitu gara ironiekas eta beste asko gausekas.
    burura etortzen saidan izena izenburua da HAZTEAREN ''ABANTAILAK''

    ErantzunEzabatu
  8. Oso barregarria iruditu zait (Batzuek itxuraldatze sakona izaten dute, begiak ikaragarrihazten zaizkie eta beti zure titi hazi berriei begira daudela dirudi.) zati hori 91 orr.-tik atera dut.

    ErantzunEzabatu
  9. Ni gustukoen dudan pasartea hau da. Mutilak lehen hizaki normalak ziruditela baina buruan makinitak eta txorakeriak besterik ez ditustela ume-mokoak diruditela . Nire ustes oso barregarria delako

    ErantzunEzabatu
  10. Niri geien gustatu zaidan partea 89. orrialdea da niri tokatu zaidan partea delako, eta azkotan irakurri dodalako.Beste parte batetik 88. orrialdea asko gustatu zait barregarria izan delako geien bat pijo itzuraz esan behar den esaldia.

    ErantzunEzabatu
  11. Niri gehien guztatu zaidan testua hau da:Zer esan behar dut, seigarren mailan nagoela? Hori txorakeria! Ez al gaude denok seigarren mailan? Hamabi urte bete nituela joan zen urtarrilean? Hori ere ia denek badakizue!
    Zeren eta Jostarriaren itsurarekin egin behar da eta nire ustez ni oso jostarria naiz.

    ErantzunEzabatu
  12. Niri geien gustatu zaidan zatia bostgarren parrafoa da oso barrigarria delako nola itzegin behar den

    ErantzunEzabatu
  13. Niri ipuinetik gehien bat ironiak erabiltzen dituen uneetan da. Ipuina polita da!! Baina gehien gustatu zaidan zatia hau izan da:
    ""bentajak" banaka-banaka izendatzen, baina gera bedi honetan, gauzaez luzatzearren...bakarrizketa luzeek ahoa lehortzeko eta begiak bustitzeko arriskuabaitute."
    Gustatu zait ironia erabiltzen duelako.

    ErantzunEzabatu
  14. Asko guztatu zaizkit Alaitzek jostari esaten dituen hitz hauek:"Zer esan behar dut, seigarren mailan nagoela? Hori txorakeria! Ez al gaude denok seigarren mailan? Hamabi urte bete nituela joan zen urtarrilean? Hori ere ia denek badakizue! Oso barregarria delako.

    ErantzunEzabatu
  15. gogokoen dudan erauzkina hau da mutilen artean badira goapoak atseginak, aurpegi ederrekoak, lirainak, lerdenak eta baita ipurdi politekoak ere... Baina horiek lurralde exotikoetan bizi dira, edota denak DBH edo goragoko ikasketak ari dira ghainean, martetarrak direlako edo, mutil atsegin eta lirain horiek guztiek badute berezitazun nabarmen bat ez dute begirik. oso barregarria delako niretzako.

    ErantzunEzabatu
  16. Gogokoen izan dudan 2 paragrafoak 3 eta 4garren paragrafoak izan dira.
    Zertarako egin behar dugu antzerki bat ipuin batekin naahikoa bada eta.

    ErantzunEzabatu
  17. Gehien gustatu zaidan zatia honako hau izan da:Baina nik diot zertarako egin nire buruaren aurkezpena, gela honetan denek ezagutzen banauzue?Ba al dago hemen inor ni Alaitz naizela ez dakienik?
    Asko guztatu zait barregarria izan delako.

    ErantzunEzabatu